Aquest és un exemple pràctic de "Marketing de Guerrilla" realitzat per Heineken.
Fent una "conspiració en cobert" es va organitzar un concert de música clàsica i poesía fictici a la mateixa hora del partit. Més de 1000 seguidors foren convidats per les seves parelles, periodistes, caps d'empresa fins i tot per professors que recomenaben anar-hi al concert si volien aprovar.
Aquest drama es fa acabar al inici. En una pantalla gegant es va projectar frases con si fos videoart amb missatges com:
Es dificil dir que ‘no’ al teu cap, ¿oi?
i a la parella?
Cóm has pogut pensar que et perdries el partit?
Segueixes encara amb nosaltres?
A continuació, la cançò de la Champions League va començar, aparegué a la pantalla el logo de Heineken i es va fer una conexión en directe amb l'estadi.
Els seguidors varen respirar tranquils al adonar-se que tot formava part d'una broma de la nova campanya de Heineken, (patrocinador oficial de la UEFA Champions League).
Resultats:
Més d'1 milió i mitg de persones van veure l'acció en directe a Sky Sports.
10 milions de persones van seguir la noticia al dia següent als mitjans de comunicació.
En dos setmanes más de 5 milions d'usuaris es van fer eco de l'acció por mitjà de la Internet.
Espero que us agradi.