Màrqueting

Aquest és un exemple pràctic de "Marketing de Guerrilla" realitzat per Heineken.
Fent una "conspiració en cobert" es va organitzar un concert de música clàsica i poesía fictici a la mateixa hora del partit. Més de 1000 seguidors foren convidats per les seves parelles, periodistes, caps d'empresa fins i tot per professors que recomenaben anar-hi al concert si volien aprovar.
Aquest drama es fa acabar al inici. En una pantalla gegant es va projectar frases con si fos videoart amb missatges com:
Es dificil dir que ‘no’ al teu cap, ¿oi?
i a la parella?
Cóm has pogut pensar que et perdries el partit?
Segueixes encara amb nosaltres?
A continuació, la cançò de la Champions League va començar, aparegué a la pantalla el logo de Heineken i es va fer una conexión en directe amb l'estadi.
Els seguidors varen respirar tranquils al adonar-se que tot formava part d'una broma de la nova campanya de Heineken, (patrocinador oficial de la UEFA Champions League).
Resultats:
Més d'1 milió i mitg de persones van veure l'acció en directe a Sky Sports.
10 milions de persones van seguir la noticia al dia següent als mitjans de comunicació.
En dos setmanes más de 5 milions d'usuaris es van fer eco de l'acció por mitjà de la Internet.

Espero que us agradi.


Tipus de Màrqueting 

 

INS CAMPS BLANCS

Musica sintética

La ecualización de música digital puede ser controlada con este pequeño programa.